Tuesday, 24 January 2017
الثلاثاء, ۲۵ ربيع الثاني ۱۴۳۸

Takwim PKB

W3C:
Note: Client's Charter Achievement is measured once a year at the end of the current year.

Client's Charter Achievement 2015

Client's Charter Achievement 2015 will be measured at the end of 2015 and will be shown in January 2016.


Client's Charter Achievement 2014
 

 

Piagam Pelanggan

PENCAPAIAN

Menepati standard piawai

Melebihi tempoh masa/ tidak memenuhi standard piawai

Jumlah menepati Standard

% menepati standard

Jumlah melebihi standard

% melebihi standard

Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 14 hari bekerja  selepas aduan diterima.

 
11

100%

 -

 -

Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar.

647

100%

 -

 -

Melaksanakan 100% penyeliaan keatas semua pelajar yang sedang menjalani latihan industri pada satu-satu semester.

1185

 100%

 -

 -

Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 14 hari bekerja selepas semester pengajian berakhir.

 3771

100%

 -

 -

Kelulusan tempahan kenderaan dalam masa 2 hari dari tarikh permohonan.

 1150

100%

 -

 -



Client's Charter Achievement 2013 


 

Piagam Pelanggan

PENCAPAIAN

Menepati standard piawai

Melebihi tempoh masa/ tidak memenuhi standard piawai

Jumlah menepati Standard

% menepati standard

Jumlah melebihi standard

% melebihi standard

Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 14 hari bekerja  selepas aduan diterima.

49

 100%

 -

 -

Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar.

625

100%

 -

 -

Melaksanakan 100% penyeliaan keatas semua pelajar yang sedang menjalani latihan industri pada satu-satu semester.

 445

 100%

 -

 -

Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 14 hari bekerja selepas semester pengajian berakhir.

 4049

100%

 -

 -

Kelulusan tempahan kenderaan dalam masa 2 hari dari tarikh permohonan.

 1126

100%

 -

 -

 

Login Form

Perkhidmatan Online (2)

JSN_TPLFW_GOTO_TOP